අතහිත

Saturday, July 21, 2012

ප්‍රියාදරියේ....

කොතනකින් පටන් ගන්නද.. කොහොම ලියන්නද කියල හිතාගන්න බැරුව මේ පේජ් එක ඕපන් කරං කොච්චර වෙලාවක් බලාගෙන හිටියද කියල මට මතක නෑ.. උකුල උඩ තියෙන දිනපොතේ පිටුත් එක්ක මං අතීතෙට තීර්ථයාත්‍රා කලා....

....

ලියන්න යන්නේ නෑ මං ඒ අතීතේ ගැන.. පරණ තුවාල හාරන්න හාරන්න අළුත් වෙනව මිස සනීප වෙන්නේ නෑ..

ඒත්, ඒ තුවාල ම‍ට කිව්ව දේවල් ගැන තාමත් මං කල්පනා කරනවා..

ප්‍රියාදරියේ,

ඔබ‍‍‍ට ලියන මේ අවසන් හසුනේ අකුරු අතර සිරවී
රිදෙන තැවෙන සිත සුසුමින් පුරවා මොහොතක් නිහඬ වෙමි..
නිමා කරන්නට ඇසුර අපේ...
(පද වැරදි ඇති.. ඔළුවට ආපු විදිහට ලිව්ව මිස හිතල ලිව්ව නෙවෙයි...)


රස්තියාදුකාරයා මේ ජීවිතේදී වාසනාවන්ත සිදුවීම් ගණනාවක් ලබල තියෙනවා.. මාව හොදට තේරුම් ගත්තු ‍අම්මෙකුටයි තාත්තෙකුටයි දාව මේ ලෝකේ එලිය බලන්න ලැබීම තමයි ප්‍රධාන දේ.. අම්මයි තාත්තයි මට හැම වෙලේම කලේ ඉගියෙන් හැම දේම කියපු එක.. ඒ දුන්නු සමහර  ඉගි තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් මට ‍‍නොතියෙන්න ඇති.. එහෙමත් නැත්තං ඒවායින් කියවෙච්චි දේ පිළිගන්න මගේ හිත අකමැති උනාද මන්ද.. මං ඒ ගැන කියවද්දි දෙතුන් පාරක් කියල ඔය දෙන්නා නිහඩවුනේ ඇයි කියල හිතද්දි මට හිතුනේ මං හරි කියල එයාලටත් තේරුණා කියලා.. නෑ.. මුනින් අතට හරවපු කලේකට වතුර පුරවලා වැ‍ඩක් නෑ කියලා ඔයාලා මට කලින් තේරුම් අරන් තිබුන විත්තිය මට දැනුනේ හුග කාලෙකට පස්සෙයි.. ඒ මොනව උනත් ඔයාල මං කිව්ව හැම දේම හොදට අහන් හිටිය.. මං වෙනුවෙන් සෑහෙන්න දේවල් කලා.. ඒත් ඔය දෙන්නා මට හිතාගන්න බැරිවෙච්ච - ‍එහෙමත් නැත්තං මං පිලිගන්න අකමැති වෙච්චි අනාගතේ කලින්ම දැක්ක විත්තය මං දැං තේරුම් අරන් ඉන්නේ...

අනිත් ප්‍රධාන ම දේ තමයි - ඔයා..

ඔව් මේක කියවන ඔයා.. ඔයා දන්නවා මං උඩින් කිව්ව දේ බොරුවක් නොවෙන විත්තිය.. මං අන්ධයෙක් වගේ අඳුරෙ අතපතගාද්දි ඔයා පහන් වැ‍ටියක් වෙලා මගේ ලෝකෙ එලිය කලා.. යන එන මං නැතුව ඔහේ ඉබාගාතේ රස්තියාදුගහපු හිතකට පාරක් පෙන්නුවා.. ඒ පාරෙ යන හැටි කිව්වා.. කරන කියන හැම දෙයක්ම එපා වෙලා ඉදපු ම‍ට ආයෙමත් බලාපොරොත්තුවක් ගෙනාවේ ඔයා.. මං වෙලාවකට මහ අමුතුයි.. කියන්න දෙයක් ති‍බ්බොත් එලිපිටම කියනවා.. මතකද ඔයාම කිව්වා.. ඒ කිව්ව දේවල් හින්ද ඔයා හිතින් දුක්විදපු වෙලාවලුත් තිබ්බා.. ඒත් ඔයා ඒ කිසිදෙයක් මට පෙන්නන්නේ නැතුව හොරෙන්ම හංගං හිටිය.. මං වෙනුවෙන් ඔයා දුක් වින්දා.. කරන්න අමාරු ගොඩාක් කැපකිරීම් ඔයා මං වෙනුවෙන් කලා.. දරුවෙකුට අම්මෙකුටයි තාත්තෙකුටයි මොනම දෙයක් වත් වහං කරං ඉන්න බෑ.. ඒත් ඔයා මං වෙනුවෙන් ඒ ‍දේත් කලා..
අපි ආපු පාර මල් තිබිච්ච පාරක් නෙවෙයි.. ඒත් ඒ පාරට අපිම අපේම මල් පෙති එක්කරල පාට පාට ර‍ටා මැව්ව.. ෆැන්ටසි හීනවලින් එහාට ගිය සමාජය දිහා වෙනස්ම කෝණ වලින් බලපු දෙන්නෙක් විදිහට අපි දෙන්නම පොදුවේ හිතන්න පුරුදු උනා.. කොච්චර නෑ කිව්වත් පුංචි පුංචි ෆැන්ටසි අපිටත් තිබුනා. ඒත් ඒවා සින්තටික් ගතියෙන් තොර වෙච්චි ඒවා කියලයි ම‍ට පෙනුනේ... උදේ පාන්දරට බත් කටක් කවන්න... වැඩට යන්න කලින් පරිස්සමෙන් ගිහින් එන්න.. මේව්වා මට මහමෙරක් තරම් ‍දේවල් උනා.. ඔයා කෑම ගන්නකං මං නොකා ඉන්නත්, මං කන්න බෑ කිව්වාම ඔයා කන කෑම එක නතර කරන්නත් ඊළ‍ග වේලෙදි දෙන්නත් එක්කම ඒ ඇරියස් පිරිමහගත්තුවා.. වැ‍ඩියෙන්ම ඔයා කලේ මං වගේ අනුවණ එකෙක් කියෝපු දේවල් ඔහේ අහන් උන්නු එක.. ඒවාට හූමිටි තිබ්බ එක..

ඔයා මට ජීවිතේ කියන්නේ මොකක්ද කියල ආයෙමත් මතක් කරල දුන්න.. ඒ වගේම අවසාන මොහොත වෙනකම්ම මං ගැන - ආදරේද අනුකම්පාවද එහෙමත් නැත්තං වෙන මොකක්වත්ද නං තාම තේරුණේ නෑ -  පොඩි හරි හැගීමක් තිබුනයි කියලයි ම‍ට නං හිතුනේ... ඔයා අන්තිමේදි මොන විදිහට කිව්වත් ඔයා කරපු දේ හරියි කියල මං කියන්නේ නෑ.. මොකද අපි කථා කරපු දේවල් එක්ක ඔයාට ඕනිම දෙයක් මාත් එක්ක කෙලින් කථාකරල විසඳගන්න හැකියාව තිබ්බ.. මං අතේ ගොඩාක් වැරදි තියෙන්න ඇති.. මං ඔයාට ගැල‍පෙන්නේ නැතුව ඇති.. ඔව් මං පිළිගන්නවා.. ඒත් අන්තිමේදි මංම ඒක තීරණේ කලා..

අපි කව්රුත් වැරදි කරනවා.. වැරදීම මනුශ්‍ය ගතියක් - සමාව දීම දේව ගතියක්.. මං දෙවියෙක් ගති ‍තියෙන පොරක් කියනවා නෙවෙයි මේ.. ම‍ගේ අතින් දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්ව ඔයාට වැරදීමක් හිත් රිදීමක් සිදුඋනානම් මං ඒ වෙනුවෙන් සමාව ඉල්ලන්න කැමතියි..

තව එක දෙයක් මෙතනදි කියන්නම ඕනි... මං ඔයාට අනේක වාරයක් ස්තූති වන්ත වෙනව මට ලබා දුන්නු ඒ ප්‍රීතිමත් කාලය වෙනුවෙන් සහ දුන්නු සුන්දර මතකයන් හැම දේකටම.. ඒවා හැමදාමත් මගේ මතකයේ තියේවි...

අවසානේ කොහොම උනත් ඔයා සතුටින් තියන්න මං හැමදාම උත්සාහ කලා.. ඒක එදා වගේම අදත් අද වගේම හෙටත් තියෙයි.. ඒ ඔයා ගැන මගේ හිතේ තියෙන අවංක පැහැදීම හින්ද..

ඔයා දැං අළුත් ජීවිතයක් පටන් අරන්.. මං මෙව්වා කිව්වයි කියල හිත් අමනාපයක් ඇති කරගන්න එපා.. මොකද මෙතනින් එහාට මේ ගැන කථා නොකරන්න මං අන්තිමේදි තීරණේ කලා..

බබාගේ මූනෙයි හිතෙයි හැමදාම සිනාව ඉතිරෙන, වාසනව සමගින් බලාපො‍රොත්තු සිතුම් පැතුම් ඉටුවෙන සුබ උපන් දිනයක් වේවා...





 (ඔයා ආසම පුංචි දෙයක් - රූපේ ගත්තේ http://www.unioncameraltd.com)
-පොඩි එකා-

රස්තියාදුකාරයාගේ කලින් පෙම්වතියගේ උපන් දිනේ වෙනුවෙන් ලිව්ව පෝස්ටුව තමයි මේ.. ඒත් මේක උපන් දිනේ දවසේ පළ නොකරන්නේ ඔයාව අපහසුතාවයකට පත් කරන්න රස්තියාදුකාරයා අකමැති හින්ද

ජයෙන් ජයම වේවා!!!

මගේ කලින් පෝස්ටුව කියෝපු, කොමෙන්ටු දීපු හැමෝටම ස්තූතියි.. මොකද ඒව හින්දයි මේ පෝස්ටුව ඉක්මනින්ම පළ වෙන්නේ...
Post a Comment